Wróć

metody-reklamowania-obiektu-noclegowego

Wiele z nas zastanawia się codziennie jak zachęcić gości, by to właśnie nasz obiekt noclegowy został wybrany na wyczekiwany urlop. Na co warto przede wszystkim zwrócić szczególną uwagę? Dobry marketing to podstawa dla  każdego właściciela hoteli, domków letniskowych czy apartamentów. W tym artykule przedstawimy kilka sposobów promowania obiektu w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę nowych klientów. 


Oferty w serwisach ogłoszeniowych dla noclegów i atrakcji

Jedną z najprostszych i najlepiej sprawdzających się form zdobywania nowych klientów jest wystawienie oferty w portalach noclegowych, które posiadają grupę docelową zainteresowaną naszą tematyką. Takie platformy są codziennie odwiedzane przez tysiące osób, które poszukują domków letniskowych, hoteli, apartamentów czy też atrakcji, z których będą mogli skorzystać. Jest to miejsce, w którym gromadzą się potencjalni klienci. Każdy z tych osób szuka odpowiedniego miejsca na spędzenie swojego urlopu. Takim miejscem jest na przykład baza noclegowa czos.pl. Wystawienie oferty w takich portalach informacyjnych to dobra opcja. 

Wystawienie oferty w takim serwisie ogłoszeniowym to strzał w 10! Klucz do sukcesu w tej metodzie to odpowiednie przygotowanie oferty noclegowej.  Najważniejszą rzeczą są zdjęcia. Zdjęcia, które przedstawią rzeczywisty wygląd obiektu. I oczywiście takie, które zachęcą Twoich gości. Dokładne opisanie specyfiki twojego obiektu jest również nie do pominięcia. Zapewnij swoich gości o tym, co będą mieli do dyspozycji na miejscu, wybierając Twoją ofertę!

Reklama stacjonarna i w internecie

Promocja obiektu to rzecz, której nie powinno zabraknąć. Dobrze skonstruowana kampania reklamowa twojego hotelu, domku czy apartamentu pomoże w zapewnieniu nam wielu nowych gości. Koszt od kilkudziesięciu do kilkuset złotych rocznie będzie inwestycją długoterminową. Skuteczność reklamy zależna jest od tego, jak zostanie zaplanowana, stworzona i dobrze zbudowana grupa odbiorców.  Uwypuklenie w niej dodatkowych usług Twojego noclegu na pewno skutecznie wpłynie na dobry odbiór i zapewni ruch na stronie, a co za tym idzie przyciągnąć ich uwagę. Dobra reklama to rzecz, o którą warto zadbać. Każdy właściciel obiektu powinien o tym wiedzieć. 

Promowanie w mediach społecznościowych (Facebook)

Promowanie pensjonatu, domków czy hoteli w social mediach w obecnych czasach to obowiązek. Wiele turystów właśnie w takich miejscach szuka miejsca na urlop. Warto więc umieścić nową ofertę na Instagramie. Prowadzenie takiego profilu pomoże dotrzeć do klientów i zapełnić wszystkie wolne pokoje w Twoim obiekcie. 

Zdjęcia z naszej agroturystyki, hotelu w bardzo szybki i łatwy sposób można udostępnić na tych profilach. Goście widzący jak inni ludzie dobrze się bawią w danym ośrodku, chętniej z niego skorzystają. Pokazywać opinie osób, które korzystały z danego obiektu. W tym miejscu możemy reklamować obiekt bez limitu i w dowolnie wymyślony sposób. Możemy informować klientów o rabatach, czy też promocjach. O terminie, który nagle się zwolnił. W ten sposób budujemy kontakt i zaufanie turystów do naszego obiektu.

Warto również promować się w mediach społecznościowych portali ogłoszeniowych z noclegami takich jak te Facebook czy też Instagram. To miejsca, na które wchodzą osoby zainteresowana szukaniem noclegu albo atrakcji. Widząc informację o naszej ofercie, powiększymy liczbę klientów w obiekcie hotelowym, pokojach czy domkach

Strona WWW

Własna strona www to kolejna metoda zdobywania nowych gości dla właścicieli obiektów noclegowych. Działa to na podobnej zasadzie jak profile w social mediach. Pokazujemy tam obiekt, który oferujemy. Opisujemy go w taki sposób, by przedstawić realnie, jak wygląda pobyt w tym  miejscu, swoje plusy, naszych zadowolonych klientów, klientów biznesowych, którzy nas odwiedzili, zdjęcia obiektu, terenu czy dodatkowych atrakcji.  Na swojej stronie  możemy również prowadzić kalendarz rezerwacji. Możemy również przy tej metodzie zbierać e-maile od zainteresowanych osób i wykorzystać e-mail marketing

Na co warto zwrócić uwagę?

Zachęcanie gości do swojego obiektu nie zawsze może być łatwym zadaniem. Przy tym nie wolno zapomnieć o dobrym planie marketingowym i pozycjonowaniu. Należy zadbać o dobrej jakości zdjęcia, opisy. Zaznaczyć czy nasz ośrodek jest dla rodzin z dziećmi. W ofercie różnych obiektów powinno być łatwo znaleźć wszystkie potrzebne informacje.

Warto zamieścić również dobre opinie naszych klientów. Pamiętać warto o tym by nasza oferta przyciągała uwagę i pozwoliła odkryć nas potencjalnym gościom.  Te wszystkie metody pomogą w zapełnieniu obłożenia na sezon i powiększeniu grona użytkowników zainteresowanych danymi usługami. 

roomadmin.pl - program dla obiektów noclegowych

Polecane artykuły

  • Gdzie się podziały Żaglówki jesienią? Są na Mazurach!

    Jacht_jezioro_Czos

    Żeglarstwo mazurskie jesienią jest wyjątkowe, kolory drzew wokoło jeziora, wietrzne dni, oraz lecące liście na tafle wody.

    Więcej…  
  • Co można robić jesienią na Mazurach?

    Mazury jesienią

    O Mazurach myślimy zazwyczaj w kontekście wakacji. Pływanie, żeglowanie, trekking, jazda na rowerze – tak spędzamy czas latem. A co można robić jesienią na Mazurach? Wbrew pozorom możliwości jest całe mnóstwo.

    Więcej…  
  • Top atrakcja mazury czyli grzybobranie.

    niejadalny-grzyb

    Najbardziej odprężającą atrakcją mazur jesienią niewątpliwie jest grzybobranie. Zapewnia  nam spacer po lesie w ciszy na świeżym powietrzu w poszukiwaniu jadalnych grzybów.

    Więcej…  
  • Warsztaty Fotografii Portretowej Mrągowo

    Warsztaty-fotograficzne

    W ten weekend w Mrągowie odbyły się warsztaty z fotografii portretowej. Z Inicjatywy Lokalnej Pomysłowe Mrągowo. Zajęcia poprowadził Michał Zdanowicz. Postanowiliśmy zrobić krótkie sprawozdanie z tego co się na nich działo. A działo się dużo. Pełno pozytywnej energii. Dużo praktycznej i  teoretycznej wiedzy.

    Więcej…  
  • Przyciągnij turystów zdjęciami obiektu noclegowego — sprawdź jak to zrobić.

    Jak-zrobić-doskonałe-zdjęcia-obiektu-noclegowego

    W czasach gdy podróże są tak popularne, a konkurencja w branży turystycznej ciągle rośnie, dobre zdjęcia obiektu noclegowego stanowią kluczowy element przyciągania klientów. Warto pamiętać, że pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie przy decyzji turystów co do wyboru noclegu, dlatego jako właściciel takiego obiektu warto zwrócić uwagę na to, by zdjęcia były realistyczne i dobrej jakości. Bez względu na to czy wynajmujesz apartamenty, domki letniskowe, całoroczne czy jesteś właścicielem hotelu. W tym artykule przedstawimy kilka ważnych kwestii, które pomogą w wykonaniu doskonałych zdjęć obiektu noclegowego. 

    Więcej…  
  • Ostatnie dni bon turystyczny 2023 - do kiedy i co trzeba wiedzieć?

    Bon-turystyczny-ostatnie-dni-ważne-informacje

    Polski bon turystyczny to dodatek od Państwa dla osób mających określone świadczenie. Do wykorzystania na wypoczynek. Do kiedy go wykorzystać? Dla kogo przysługuje? Jak można skorzystać z bonu turystycznego? Na te pytania i wiele innych, odpowiedzi znajdą się w poniższym artykule. Warto mieć jednak na uwadze, że są to ostatnie dni na skorzystanie z bonu.

    Więcej…